Recent toegevoegd

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info

Recent toegevoegd

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Veelgestelde vragen

Lingerie Donna Veenendaal, al 5 jaar uw lingerie Expert
Veelgestelde vragen

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wilt u dan zo spoedig mogelijk contact opnemen met onze klantenservice. Als u het bestelnummer wilt doorgeven, kunnen wij het vervolgens annuleren in ons systeem. Nadat wij het hebben aanpast in ons systeem, ontvangt u een bevestigingsmail dat uw bestelling geannuleerd is. 

Is het mogelijk om mijn bestelling te wijzigen?
Indien u er na het plaatsen van uw bestelling achterkomt dat u het verkeerde artikel besteld hebt kunt u dit telefonisch of per mail aan ons doorgeven. Wij kunnen niet garanderen dat het dan nog mogelijk is om de bestelling te wijzigen, maar wij zullen kijken naar de mogelijkheden!

Wat zijn de verzendkosten?
Bij Lingerie Donna heeft u altijd gratis verzending.

Wat is de levertijd?
De levertijd van de bestelling is doorgaans 2 tot 7 werkdagen. Dit is een langere levertijd dan gebruikelijk in deze tijd. De reden van de relatief lange levertijd is het feit dat het binnen de lingeriebranche niet mogelijk is om alles direct voorradig te hebben. Dit komt door de grote diversiteit van maten en kleuren. Om het aanbod zo groot mogelijk te kunnen houden voor onze klanten moeten wij dus werken met een systeem van nabestellingen. Dit heeft als gevolg dat de levertijden langer zijn dan u waarschijnlijk gewend bent. Mocht u hierover een vraag hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen!
Sommige artikelen worden vanuit het buitenland naar ons verzonden. Daarom kan het in enkele gevallen voorkomen dat de levertijd enkele dagen tot maximaal 2 of soms 3 weken langer duurt. Wanneer een artikel niet op voorraad is bij de leverancier, laten wij dit weten via de email. Wij doen ons uiterste best om dan binnen 30 dagen te leveren. U mag de bestelling annuleren wanneer de vertraagde levertijd niet aan uw verwachting voldoet. Wanneer een artikel uitverkocht is en niet opnieuw in productie komt, dan wordt de bestelling geannuleerd. Hierover wordt u geïnformeerd per e-mail.
Wilt u contact met ons of bent u ergens niet tevreden over, meld het ons aan klantenservice@lingerie-donna.nl

Wat zijn jullie betalingsmogelijkheden?
De verschillende betalingsmogelijkheden kunt u vinden onder het kopje betalingsmogelijkheden. 

Hoe werkt het bestellen bij Lingerie Donna?
Stap 1: Heeft u wat gevonden op onze website, klik dan op in winkelwagen. 
Stap 2: Klik rechtsboven in op het winkelmandje, hier kunt u de artikelen vinden die u geshopt heeft.
Stap 3: Controleer in de winkelmand of het artikel de juiste maat en kleur heeft die u graag wilt ontvangen. En klik vervolgens op ga door naar afrekenen. 
Stap 4: Hier kunt u zich registreren, zodat u de volgende keer sneller kunt bestellen. Liever geen account? Dan kunt u ook afrekenen zonder account.
Stap 5: Bij deze stap kunt u uw gegevens invullen.
Stap 6: Hier ziet u dat wij het met postNL verzenden en dat er geen verzendkosten aan verbonden zijn.
Stap 7: Hier kunt u de betalingsmethode kiezen. 
Stap 8: Controleer nogmaals uw bestelling en klik op afrekenen.
Stap 9: U ontvangt een bevestigingsmail van ons met daarin uw bestelnummer.

Hoe wordt mijn pakketje verzonden?
Voor verzending van uw pakket werken wij samen met PostNL.

Kan ik mijn pakketje volgen?
Zodra je pakket verstuurd is, ontvang je een e-mail met een track & trace code. Met deze code kunt u het pakket online volgen.

Hoe werkt het retourneren?
Uiteraard is het mogelijk om artikelen te retourneren bij Lingerie Donna, ook als deze uit de uitverkoop komen! U kunt de bestelde artikelen dan in een stevige verpakking, bijvoorbeeld dezelfde verpakking als waarin u het ontvangen heeft, naar ons toe sturen. Naast de artikelen voegt u ook het ingevulde retourformulier bij. Deze heeft u ontvangen bij uw bestelling. Wanneer u de artikelen en het retourformulier in de doos hebt gevoegd kunt u deze goed dichtplakken en adresseren aan:

Lingerie Donna
Brouwersgracht 232
3901TM Veenendaal

Vervolgens kunt u het pakket brengen naar bijvoorbeeld een PostNL- of DHL-punt. Zodra wij uw retour hebben ontvangen zullen wij deze zo spoedig mogelijk verwerken. Wanneer dit is gebeurd ontvangt u van ons een retourbevestiging. Uw geld zal teruggestort worden via het door u gekozen betaalmiddel.
Naast het versturen van de retourzending per post heeft u ook de mogelijkheid om de artikelen terug te brengen in onze winkel in Veenendaal!

Zitten er kosten aan verbonden als ik wat wil retourneren?
De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen voor een brievenbuspakket ongeveer €3,80 en voor pakketpost €6,50. Indien u uw bestelling terugbrengt in onze winkel is het retourneren helemaal gratis!

Kan ik artikelen ruilen?
Het ruilen van een artikel is een foutgevoelig proces. Hierom hebben wij ervoor gekozen dat u artikelen naar ons kunt retourneren, vervolgens kunt u een nieuwe bestelling plaatsen met artikel dat u wenst.

Kan ik mijn bestelling ook retourneren in de winkel?
Dat kan zeker! U kunt uw bestelling gratis terugbrengen in onze winkel aan de Brouwersgracht 232 te Veenendaal

Ik heb iets geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wij streven ernaar om het bedrag binnen 5 werkdagen terug te betalen. Wettelijk gezien hebben wij hier 14 dagen de tijd voor, in drukke tijden kan het dan ook iets langer duren dan u van ons gewend bent.

Wat moet ik dan als er artikelen niet geleverd of beschadigd zijn?
Dit is natuurlijk erg vervelend! Als dit het geval is kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U kunt hen bereiken door te mailen naar klantenservice@lingerie-donna.nl, of door te bellen naar 0318-511160. Samen met een van onze medewerkers zal er naar een passende oplossing gezocht worden.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Voor klachten kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. U kunt hen bereiken door te mailen naar klantenservice@lingerie-donna.nl, of door te bellen naar 0318-511160. Samen met een van onze medewerkers zal er naar een passende oplossing gezocht worden.